نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2637
-
الف
+

«ردپایی به سوی دریا» نماینده افغانستان در جشنواره فلم 100 ثانیه ای «تهران»

مستند «ردپایی به سوی دریا» به نمایندگی از افغانستان در جشنواره بین المللی فلم 100ثانیه ای «تهران» به نمایش درمی آید.

مستند«ردپایی به سوی دریا» به کارگردانی«محمدمهدی احمدی» در جشنواره فلم 100 ثانیه ای اشتراک کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، مستند «رد پایی به سوی دریا» به کارگردانی «محمد مهدی احمدی» به همکاری موسسه فرهنگی هنری کیهان فلم به دوازدهمین جشنواره بین المللی فلم صد ثانیه ای رسید.

«احمدی» در سال 1374 در «مشهد» در خانواده‌ ای فرهنگی به دنیا آمده است. از کودکی به خاطر فعالیت های پدرش در عرصه فلم سازی و فلمبرداری به این مسلک علاقمند شده و با در نظر گرفتن استعداد و علاقه‌اش به این رشته، دوره‌ها و کارگاه‌ های تخصصی آن را گذرانده است.

اکنون «احمدی» به نمایندگی از افغانستان همراه یک مستند تحت عنوان «ردپایی به سوی دریا« در جشنواره بین المللی فم 100 ثانیه حضور خواهد داشت.

موضوع این مستند در رابطه با حضور مهاجرین افغانستانی مهمانشهر تربت جام است که هر ساله به مناسبت شهادت امام رضا(ع) به مدت چهار روز پیاده به سوی حرم امام رضا(ع) حرکت می کنند.

گفتنی است که تولیدات این کارگردان جوان افغانستانی در جشنواره های معتبری توانسته جوایزی را کسب کند که می توان به «زنگ بی صدا» در سال 1394 در «جشنواره بین المللی فلم های 100ثانیه ای» به نمایندگی از کشور افغانستان و مهاجرین مقیم ایران جزو 10 فلم برتر شناخته شد ، همچنان در سال 1395 فلم «زخم» در «جشنواره بین المللی فلم 100ثانیه ای تهران» جزو 10 بهترین قرار گرفت و از این ناحیه موفق به کسب جایزه شد.

جشنواره بین المللی فلم 100 ثانیه ای در 2 بخش «مسابقه‌ای و مسیر تجربه» و در قالب «مستند»، «داستانی» و «پویانمایی»، اسفند(حوت) 97 در تهران برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار پایان ماه جدی است و علاقمندان جهت اشتراک در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در مهلت اعلام شده به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

م ح/ب م

نظر شما
ارسال نظر